polepy

Polepy aut – grafika vozidla

Přemýšlíte o instalaci grafiku vozidla nebo osvěžující starý design? Zde je několik rad od profesionálů: Keep it simple, práce s marketingem, a plánovat dopředu. Také považován za „řízení billboardy,“ grafika vozidel pomoci identifikovat vozidla flotilu je, stavět na značce dané společnosti, a může dokonce zvýšit prodejní hodnotu loďstva společnosti. Nicméně, existuje několik faktorů, aby zvážila, než určení, zda grafika vozidel jsou pro vozového parku. Jakmile je rozhodnuto, tento proces teprve začal.

Před instalací grafika, flotila musí nejprve zjistit, zda je chce v první řadě. Kontrola hodnotu potenciálních grafiky a typů vozového parku mohou pomoci identifikovat nejlepší možnosti pro flotily před pokračováním.“Správci vozového parku zvažují vozidla musí vidět hodnotu v tom, co tyto grafiky se dělat, co je přínosem pro společnost, kterou zastupují,“ řekl Trace George, generální ředitel a prezident společnosti VSP Graphics. Také si uvědomte, jedním z klíčů k grafika vozidla je to, že vozidla budou „v pohybu“ billboardy.

„Polepy aut neni to jednoduché,“ doporučil Jim Soppelsa, prezident společnosti Sun Art Samolepky, Inc. „Když je vozidlo v pohybu, musí vaše zpráva třeba chápat rychle. Také mějte na paměti, jak dlouho máte v plánu udržet vozidlo v vozového parku. Možná budete muset odstranitelný materiál, oproti pěti- nebo 12 let materiálu. Existuje mnoho lepidla pro různé aplikace. “ Ujistěte se, že udržet značku společnosti a použít znění, které vedení a / nebo uvádění na trh souhlasí, aby zajistila standard v rámci celého vozového parku. „Mnozí manažeři fleet odpovědné za grafickou úpravu najmout znamení osobu, která navrhují a instalují je. Některé smýšlení jsou jen dát loga a zkopírujte všude tam, kde může být prostor na povrchu vozidla,“ poznamenal George. „Správci vozového parku by měl být odpovědný za to, co je instalován na vozidle je prospěšné pro jejich flotilu v ochraně povrchových a byla přijata vhodná opatření, aby zajistily záruky instalace a případné stěhování jen.“

Branding Fleet mohou být velmi prospěšné pro mnoho důvodů, proč společnosti, která jej cení; Nicméně, předtím, než plán je začala provádět grafiku loďstva, by měl správce vozového parku, kontaktujte významný výrobce určit materiály, které by nejlépe vyhovují jeho nebo její plán projektu.“3M, MacTac, Arlon, Avery, a Oracal jsou nejznámější vozového parku grafické výrobci k dispozici kontaktovat prostřednictvím svých internetových stránkách,“ poznamenal George. „Místní značkový obchod nemusí být správný směr pro informaci, neboť mnoho znamení obchodů nést pouze jeden nebo dva typy materiálu, aby náklady na zásoby dolů. Mnoho znamení obchody nejsou změřit nabízet správné grafiku loďstva, protože se mohou používat pouze krátkodobé Dlouhodobé materiály nebo nemusí následovat správný tisk / overlaminating standardy pro specifikované potřeby loďstva.“

Firemní vozidla jsou nikdy jedna velikost, jeden tvar, nebo jednu značku.

„Mějte na paměti, různé typy vozidel a stylů těla. Přestože se může zdát, že budete mít pouze v jednom nebo dvou typů vozidel právě teď, kdo je říci, co budete za pět let?“ zeptal se Jamie Knakmuhs, senior grafik pro národní Fleet grafika, LLC. „Snažte se uspokojit své grafiky příliš specificky na detaily karosérie vozidla, ale nechat je pracovat v širším odrůdy.“ Při zvažování úplné nebo částečné zábaly, Knakmuhs také doporučuje, aby se nezapomínalo takových položek, jako kliky, která bude s počasím rychleji, nebo nárazníky, které zvýší náklady. „Zábaly celé vozidlo, pomůže zvýšit prodejní hodnotu vašeho vozového parku,“ říká Knakmuhs. „Tím, že se vztahuje na kvalitního vinylu, barva budou chráněny a vy můžete zabránit malovat blednutí, drobné škrábance, nebo duchy, které mohou nastat s obrysy škrt bodovými grafiku.“